.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس
شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!


 سایت فردانیوز نوشت : پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس مسئولان در مازندران به شدت ادامه دارد رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران علاوه بر عزل 28 رئیس آموزش و پرورش و معاونین پژوهش و برنامه ریزی ، آموزش متوسطه و نظری و مهارتی و پشتیبانی فقط در سازمان آموزش و پرورش استان مدیران ، کارشناسان و کارشناس مسئولان زیر را عزل نموده است
1 – مدیر نهضت سواد آموزی استان
2 – مدیر مشارکتها
3 – کارشناس مسئول حراست
4 – کارشناس مسئول بازرسی و پاسخگویی
5 – کارشناس مسئول روابط عمومی و اسناد
6 – کارشناس مسئول تعاون
7 – کارشناس مسئول مشاوره
8 – کارشناس مسئول گروههای آموزشی متوسطه
9 – رئیس گروه فنی و حرفه ای
10 – کارشناس مسئول تحقیقات و پژوهش
11 – کارشناس مسئول تیزهوشان
12 – کارشناس مسئول امتحانات دوره آموزش عمومی
13 – رئیس گروه ارتقاء منابع انسانی
14 – کارشناس حراست
15 – کارشناس بازرسی و پاسخگویی عملکرد
16 – مدیر مرکز تربیت معلم دکتر شریعتی
17 – مدیر مجتمع فرهنگی و رفاهی فرهنگیان
18 – کارشناس حراست
19 – مدیر اردوگاه دانش آموزان مازندران
20 – کارشناس پیگیری دفتر رئیس سازمان
21 – رئیس سازمان دانش آموزی
22 – معاون سازمان دانش آموزی
23 – مشاور رئیس سازمان
24 – مشاور امور بانوان
وزیرآموزش و پرورش که مدعی است کار سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش حرام است لطفا پاسخ دهد که عزل این نیروهای زبده، کارشناس و کارآمد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ آیا در پرونده آنان تذکر و توبیخی بوده است؟ آیا در انجام کار و فعالیت اداری کوتاهی کرده اند؟
قابل توجه وزیر محترم آموزش و پرورش بر اساس شاخصها و امتیازهای اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال 84 از بین کلیه کارکنان سازمان آموزش و پرورش مازندران دو نفر از کارکنان به عنوان کارمندان نمونه معرفی گردیدند که هر دو نفر آنان توسط رئیس سازمان عزل شده اند.
امیدوارم وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی چنین ظلم آشکار و بیرون راندن نیروهای مجرب و کاردان از چرخه مدیریت آموزش و پرورش باشد.
به نظر می رسد با توجه به تجدید نظر ریاست محترم جمهوری و ارزیابی وزیران و کنار گذاشتن وزیر رفاه، آقای فرشیدی نیز باید با تاسی به ریاست محترم حمهوری هر چه سریعتر جایگاه و عملکرد روسای سازمان آموزش و پرورش بویژه رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران را بررسی و تصمیم لازم را اتخاذ نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسيني 7 مهر 1385
اين آقايان كه مديران بالا و مياني را تعويض نموده‌اند در حاليكه دوم خرداديها به جرم عدم درك پيام دوم خرداد توسط منقدان خود حتي خدمتگزار مدرسه را هم عوض كرده بودند.
عبدالله 9 مهر 1385
اقای یقه سفید سازمان فرهنگ اینرو بدان که اگه اینا بد هستند و یا خارند خوشند که از آن بوستان یارند اقای یقه سفید به نظر شما عدالت محوری یعنی چی این را مطمئنم و حتی حاظرم به روح حضرت امام هم قسم بخورم که اگه شما ذره ای اختیار داشتید تمامی معلمینی رو که محمد خاتمی رو از جان و دلشون دوست داشتند رو عوض میکردین و حاظر بودید که کلاس درس ها تعطیل بشوند تا هیچ معلمی که دوستدار خاتمی هستش نیاد سر کلاس و اگر شما در جایگاه حاکم قضائی بودین تمامی اینها رو سنگسار میکردین و به این کار خود افتخار هم میکردید عوض کردن مدیران جزو حق قانونی شماست البته حق قانونی شماست در صورتی که شما قانونی عمل کنید نه سیاسی بعید میدانم که شما چیزی از سیاست بدانید چون اینطور که مشخص هستش یک سیاسی کار هیچوقت به بازی گرفته نمی شود سعی می کند همیشه بازی بدهد ولی شما که از هر طرف به بازی گرفته میشوید اقای یقه سفید بنده به عنوان یک دانش اموز بعد از گذشت چند روز از کلاسهای درسم فهمیدم که مدرسه رفتن شما ها در زمان شاه یعنی چه چون سیاست از درو دیوارش می بارد ذوق درس خواندن صفر می باشد من چند بار به یه روز نامه زنگ زدم ولی به خاطر رابطه ای که با شما دارند درد دلم رو چاپ نکردند من دانش اموز سال اخر دبیرستانم ومی خواهم بگویم که اگه دلت برای انقلاب می سوزد وا قعیت گرا باش و با اندیشه ای بلند فکر کن که اینطور عمل کنی به همان خدائی که من و تو و محمد را افرید واین انقلاب را به ما هدیه داد میفهمی که شما هم جایگاهت در این پست نیست اقای رئیس ما همان کلاس درس خودمان را می خواهیم معلمین ما از ترس شما دیگر ان روحیه خوب را ندارند که با ما ارتباط برقرار کنند اقای رئیس یقه سفید بشنو از انهائی که حرف عشق نشناختند حرف خالی زدندو قافیه ها باختند از انها عبرت بگیر
اسلامي 13 مهر 1385
بنده به اين بزرگواري كه معتقد است مديران جديد سازمان معلماني را كه به جناب آقاي خاتمي راي دادند در صورت امكان سنگسار خواهند كرد ، دعوت ميكنم حتما در اولين فرصت خودشان را به يك روانپزشك نشان دهند. چون بد جوري قاط زده‌اند .برادرجان شما بعد از دوم خرداد تمام مديران بالا ، مياني و حتي افراد خدمتگزار را تبعيد كرديد در حاليكه يك سال و نيم از سوم تير ميگذرد و هنوز بدنه اصلي مديريتهاي اجرائي در استان را دوم خرداديها تشكيل ميدهند . اين حق يك مدير است كه نيروهاي هماهنگ و معتقد به خود را انتخاب كند و در تمام دمكراسيهاي دنيا اين امر پذيرفته شده است و مديران شكست خورده از يك كارزار انتخاباتي خودبه خود استعفا ميدهند. بنده از منقدان سرسخت جبهه دوم خرداد هستم و معتقدم آنان جز يكسري شعارهاي ميان تهي و اشاعه فساد و فحشا و نابودي كارخانجات و ضعف و زبوني در مقابل بيگانگان كاري مهم ديگري انجام نداده اند ولي به شخصيت بسياري از سران جبهه دوم خرداد از جمله جناب خاتمي و كروبي احترام ميگذارم و اعتقاد به سنگسارإإإ منتقدان خود نداريم . بنابراين بيهوده نترسيد و با تصحيح ديدگاههاو روشهاي خويش خود را براي انتخاباتي ديگر در معرض قضاوت افكار عمومي قراردهيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.